15 ویژگی یک لندینگ پیج با نرخ تبدیل بالا
1. یک لندینگ پیج خوب، باید مانند نقشه راه عمل کرده و اطلاعات مفید و لازم را در راستای هدف، به صورت اجمالی در اختیار کابر قرار داده و او را از سردرگمی نجات دهد.
2. عنوان و محتوا باید به هم مرتبط باشند تا بتوانند اعتماد مخاطب را جلب کنند.
3. مراقب باشید که تمام لینکهای موجود در صفحه، مخاطب را در راستای هدف به یک نقطه هدایت کنند.
4. با طراحی بهینهی دکمههای فراخوان عمل یا CTA مشخص در راستای هدف، توجه مخاطب را به خود جلب کنید تا نرخ تبدیل افزایش یابد.
5. طراحی مرتب و منظم صفحه فرود بسیار مهم است. عواملی چون نحوه ی چیدمان مطالب مهم، استفاده از تصاویر و ویدیوهای جذاب، استفاده از فونت و رنگهای مناسب، استفاده به جا از فضای خالی، مناسب عدم وجود تبلیغات پاپ آپ و عواملی که حواس مخاطب را پرت میکنند و استفادهی مناسب از CTA، از جمله مواردی است که باید در طراحی رعایت شوند. شما تنها 8 ثانیه زمان دارید تا مخاطب را متقاعد کنید که پاسخگوی نیازش هستید، پس طراحی باید به گونهای باشد که در اولین نگاه، نظر مشتری را به خود جلب کرده و تجربه کاربری موفقیتآمیزی برای آنان خلق کند.
6. از تیترهای جذاب برای ترغیب کاربران به انجام عمل مورد نظر خود در صفحه فرود استفاده کنید.
7. از استراتژیهای کپی رایتینگ کمک بگیرید. از کلماتی که نظر کابران را برای خواندن ادامهی مطالب جلب میکند استفاده کنید. فراموش نکنید که در صفحات فرود، کلمات کلیدی یکسانی در مقایسه با متن تبلیغات به کار ببرید.
8. طراحی لندینگ پیج به گونهای باشد که کاربران دریابند اهداف و سلایق آنها را در اولویت قرار میدهید.
9. سادهترین راه برای افزایش نرخ تبدیل، ارائهی پیشنهادات هیجانانگیز است.
10. صرفاً اطلاعات مورد نیاز خود را از مخاطبان درخواست کنید و وقت آنها را محترم بشمارید.
11. از جادوی رنگها در طراحی لندینگ پیج غافل نشوید.
12. به ویژگیهای کلیدی و مهم خدمت یا محصول خود اشاره کنید.
13. دکمههایی برای انتشار محتوا در شبکههای اجتماعی قرار دهید و شانس خود را برای وایرال شدن محتوا امتحان کنید.
14. برای جلب اعتماد بیشتر مخاطبان، از نظرات دیگران به عنوان تایید اجتماعی و یا Social Proof استفاده کنید.
15. به دلیل استفادهی زیاد کاربران از تلفنهای همراه، طراحی وبسایت و صفحه فرود شما باید ریسپانسیو یا سازگار با موبایل باشد.
0 پاسخ به "ویژگی صفحه فرود"