بازاریابی از طریق ایمیل یا ایمیل مارکتینگ چیست ؟
اولین ایمیل ارسال شده توسط ری تاملینسون در سال 1971 آغاز دوران ارتباطات مدرن است. پیام چیز خاصی نبود ، مجموعه ای از اعداد و حروف که بیشتر شبیه رمز عبور بودند تا پیام ، امّا اهمیت بسیار زیادی داشت.
ایمیل از طریق یک رایانه به رایانه دیگر ارسال میشد و نه از طریق شبکه ای از ماشین ها که امروزه به نام اینترنت میشناسیم. تاملینسون همچنین نماد «@» را در آدرسهای ایمیل به جهانیان معرفی کرد.
گری تورک ، مدیر بازاریابی در Digital Equipment Corp، اولین ایمیل تجاری را سالها بعد برای لیستی از ایمیلها ارسال کرد. بدین صورت ایمیل مارکتینگ یا voila متولد شد. فقط چند صد نفر در این لیست بودند ، اما همین کافی بود تا Thuerk خود را پدر هرزنامه بنامد.
امروزه ما با سیل کمپینهای ایمیل مارکتینگ مواجه هستیم، و بله، بعضی از آنها هنوز هم ناخوشایند هستند، امّا تأثیر یک پیام خوش ساخت را بر روی مشتریان شما نمیتوان انکار کرد.
ایمیل مارکتینگ به شما در جهت ارتباط با مشتریان ، ارتقا برندتان و همچنین افزایش درآمدتان کمک میکند. شما می توانید بسیاری از کارها مانند فروش محصولات، به اشتراک گذاشتن برخی اخبار ،بهبود نرخ ترک سبد خرید (خریداران آنلاینی که محصول را انتخاب میکنند ولی اقدام به خرید نمینمایند) یا اطلاع یک گزارش را با ایمیل انجام دهید.
0 پاسخ به "تکثیر شده: دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ - [#2747]"